هدف از گروهبندی #
گروهبندی شرکای تجاری به شما کمک میکند تا مشتریان، تأمینکنندگان و سایر طرفهای تجاری را بر اساس ویژگی مشترک یا نوع همکاری، دستهبندی کنید. این کار باعث دسترسی سریعتر به لیست هر گروه و مدیریت سادهتر ارتباطات میشود.
مثال:
- گروه «مشتریان» برای افرادی که از شما خرید میکنند.
- گروه «تأمینکنندگان» برای افرادی که کالا یا خدمات به شما ارائه میدهند.
نحوه ایجاد گروه جدید #
- در زمان تعریف یک مشتری یا شریک تجاری، به بخش «گروه مخاطبین» بروید.
- در قسمت «افزودن گروه جدید»، نام گروه موردنظر را وارد کنید.
- روی دکمه + بزنید تا گروه ساخته شود.
استفاده از گروهها #
- میتوانید گروههای قبلی را انتخاب و برای مشتری جدید استفاده کنید.
- برای افزودن مشتری به یک گروه، کافی است تیک گروه موردنظر را بزنید.
- برای مشاهده اعضای یک گروه، به لیست شرکای تجاری بروید و از فیلتر گروهها، گروه دلخواه را انتخاب کنید تا فقط همان اعضا نمایش داده شوند.
حذف گروه #
- در حین ایحاد سریک تجاری، از لیست گروهها، روی آیکون سطل زباله کنار نام گروه بزنید تا حذف شود.
- حذف گروه، شرکای تجاری عضو آن را حذف نمیکند، فقط دستهبندی آنها برداشته میشود.