مدیریت تیم

در گوشه بالا سمت راست، یک منوی همبرگری(سه خط) قرار دارد که از طریق آن می‌توانید به تنظیمات حساب و کسب‌وکارتان دسترسی پیدا کنید.

گزینه مدیریت کسب‌وکار را انتخاب کنید و وارد تنظیمات اصلی کسب‌وکارتان شوید.

مدیریت تیم

  • در این صفحه، می توانید افرادی که به کسب‌وکارتان دسترسی دارند را ببینید.
  • اگر همکارانی دارید که نیاز به دسترسی به حسابداری شما دارند، می‌توانید نقش‌های مختلفی را به آن‌ها اختصاص دهید:
    • مدیر: دسترسی کامل به تمام تنظیمات و اطلاعات کسب‌وکار.
    • حسابدار: دسترسی به مشاهده تمام موارد، مشتریان، اسناد، هزینه، گزارشات.
    • کارمند فروش: دسترسی به ثبت و مدیریت فاکتورها و فروش‌ها و نمایش مشتریان و محصولات. همچنین این فرد به اسناد خود دسترسی دارد.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟