در گوشه بالا سمت راست، یک منوی همبرگری(سه خط) قرار دارد که از طریق آن میتوانید به تنظیمات حساب و کسبوکارتان دسترسی پیدا کنید.
گزینه مدیریت کسبوکار را انتخاب کنید و وارد تنظیمات اصلی کسبوکارتان شوید.
مدیریت تیم
- در این صفحه، می توانید افرادی که به کسبوکارتان دسترسی دارند را ببینید.
- اگر همکارانی دارید که نیاز به دسترسی به حسابداری شما دارند، میتوانید نقشهای مختلفی را به آنها اختصاص دهید:
- مدیر: دسترسی کامل به تمام تنظیمات و اطلاعات کسبوکار.
- حسابدار: دسترسی به مشاهده تمام موارد، مشتریان، اسناد، هزینه، گزارشات.
- کارمند فروش: دسترسی به ثبت و مدیریت فاکتورها و فروشها و نمایش مشتریان و محصولات. همچنین این فرد به اسناد خود دسترسی دارد.