اطلاعات کسب‌وکار و روش‌های پرداخت

هدف

این بخش به شما کمک می‌کند تمام اطلاعات پایه و روش‌های دریافت وجه خود را به شکل یکپارچه در فوربیکس ثبت کنید تا در صدور اسناد مالی، نیازی به ورود مجدد اطلاعات نباشد.

دسترسی به تب های مدیریت کسب‌وکار

برای دسترسی به این بخش، از داشبورد گزینه بالا سمت چپ رو انتخاب کنید. بالای صفحه یک کارت وجود دارد که اسم کسب‌وکار شما روی آن نوشته شده است و پایین اون بخش چندین تب وجود داره که اینجا توضیح خواهیم داد.

تب «اطلاعات کسب‌وکار»

در این تب می‌توانید:

  • اسم کسب‌وکار خود را مشاهده یا ویرایش کنید.
  • لوگو، امضا و مهر شرکت را بارگذاری کنید تا در اسناد شما (مثل فاکتور و پیش‌فاکتور) نمایش داده شود.
  • اطلاعات ارتباطی کسب‌وکار (مثل شماره تماس، آدرس یا ایمیل) را اضافه کنید تا در بخش‌هایی مثل اشتراک‌گذاری فاکتور قابل استفاده باشد.

تب «روش‌های پرداخت»

در این بخش می‌توانید روش‌های پرداختی که روی فاکتور و پیش‌فاکتور نمایش داده می‌شوند را اضافه یا مدیریت کنید.
برای افزودن روش جدید:

  1. روی دکمه «روش پرداخت جدید» بزنید.
  2. در ردیف اول نام دارنده حساب را وارد کنید.
  3. حداقل یکی از این موارد را پر کنید:
    • شماره کارت
    • شماره شبا
    • شماره حساب
  4. در صورت نیاز می‌توانید نمایش روش پرداخت را بر اساس مبلغ محدود کنید. برای این کار گزینه «محدود کردن بر اساس مبلغ» را فعال کرده و حد مبلغ را وارد کنید. با انجام این کار این روش پرداخت در فاکتورهایی با مبالغ بیشتر از حد تعیین شده، نمایش نخواهند یافت.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟