گروه بندی شرکای تجاری

هدف از گروه‌بندی #

گروه‌بندی شرکای تجاری به شما کمک می‌کند تا مشتریان، تأمین‌کنندگان و سایر طرف‌های تجاری را بر اساس ویژگی مشترک یا نوع همکاری، دسته‌بندی کنید. این کار باعث دسترسی سریع‌تر به لیست هر گروه و مدیریت ساده‌تر ارتباطات می‌شود.

مثال:

  • گروه «مشتریان» برای افرادی که از شما خرید می‌کنند.
  • گروه «تأمین‌کنندگان» برای افرادی که کالا یا خدمات به شما ارائه می‌دهند.

نحوه ایجاد گروه جدید #

  1. در زمان تعریف یک مشتری یا شریک تجاری، به بخش «گروه مخاطبین» بروید.
  2. در قسمت «افزودن گروه جدید»، نام گروه موردنظر را وارد کنید.
  3. روی دکمه + بزنید تا گروه ساخته شود.

استفاده از گروه‌ها #

  • می‌توانید گروه‌های قبلی را انتخاب و برای مشتری جدید استفاده کنید.
  • برای افزودن مشتری به یک گروه، کافی است تیک گروه موردنظر را بزنید.
  • برای مشاهده اعضای یک گروه، به لیست شرکای تجاری بروید و از فیلتر گروه‌ها، گروه دلخواه را انتخاب کنید تا فقط همان اعضا نمایش داده شوند.

حذف گروه #

  • در حین ایحاد سریک تجاری، از لیست گروه‌ها، روی آیکون سطل زباله کنار نام گروه بزنید تا حذف شود.
  • حذف گروه، شرکای تجاری عضو آن را حذف نمی‌کند، فقط دسته‌بندی آن‌ها برداشته می‌شود.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟