مدیریت وظایف به شما کمک میکند کارها و پروژههای تیمی خود را به صورت منظم و شفاف مدیریت کنید. برای دسترسی به این بخش:
- از منوی پایین > ابزارها >گزینه مدیریت وظایف را انتخاب کنید.
-
این بخش شامل سه تب است:
- بوکمارک شده: وظایفی که ستارهدار کردهاید.
- در حال انجام: وظایف در حال پیشرفت.
- انجام شده: وظایف تکمیلشده.
برای افزودن وظیفه جدید:
- از طریق دکمه پایین سمت چپ میتوانید، وظیفه جدید ایجاد کنید.
-
اطلاعات موردنیاز برای ایجاد وظیفه:
- عنوان وظیفه (اجباری): شرح کوتاه و مشخص از وظیفه.
- تاریخ سررسید (اجباری): زمانی که وظیفه باید تکمیل شود.
- توضیحات (اختیاری): جزئیات اضافی درباره وظیفه.
مدیریت وظایف:
در هنگام ایجاد وظیفه یا در زمان ویرایش وظیفه، در سمت راست دکمه ذخیره، آیکونهای زیر وجود دارند:
- بوکمارک: با علامت ستاره کنار وظیفه، آن را به تب بوکمارک شده اضافه کنید.
- اختصاص وظیفه: با آیکون شخص کنار ستاره، وظیفه را به یکی از اعضای تیم اختصاص دهید (افرادی که در مدیریت کسب و کار تعریف شدهاند).
- برچسبها (لیبل): از طریق آیکون لیبل، برچسبی به وظیفه اضافه کنید. هر لیبل یک تب جداگانه در بالا ایجاد میکند که وظایف مرتبط را نمایش میدهد.
زیر تسک #
زیر تسک را میتوانید از طریق گزینه اضافه کردن زیر تسک در صفحه وظیفه اصلی ایجاد کنید.
اطلاعات موردنیاز برای زیر تسک مشابه وظیفه اصلی است، اما:
- امکان بوکمارک یا لیبل زدن ندارد.
- خصوصیات بوکمارک و لیبل را از وظیفه اصلی به ارث میبرد.
تغییر وضعیت وظایف #
- هنگامی که یک وظیفه تکمیل شد وارد صفحه وظیفه شوید و در پایین صفحه با تغییر وضعیت سوییچ به انجامشده، وضعیت وظیفه را تغییر دهید. پس از اینکار وظیفه به تب انجام شده منتقل میشود.
حذف وظایف
برای حذف یک وظیفه بعد از تیک کردن وظیفه ، از آیکون سطل زباله در پایین صفحه وظیفه (کنار لیبل) استفاده کنید.